Casalet virtual (2) La rumba de les castanyes

Avui dilluns 26 d’octubre ha continuat el Casalet virtual. Si la mala notícia és que hem de continuar virtuals, la bona és que la quitxalla va perdent la vergonya i van participant tots de forma activa.

La Clara i la Joana els proposen activitats relacionades amb la tardor: es llegeix i es presenta un conte de bolets enfadats, es canta en karaoke la cançó de la castanyera, ens mirem un clip del MIC cantant-la i ballant-la, es dibuixen objectes de tardor, es juguen jocs relacionats amb les tradicions d’aquesta època de l’any.

Per exemple, es fan preguntes sobre temes d’actualitat com ara els panellets i els moniatos, les castanyes i els caquis:

A qui li agraden? Qui els ha tastat? En fareu a casa?

El debat s’obre i omple la tarda, ja en la fosca de finals d’octubre.

La setmana que ve més, a l’espera de les resolucions pandèmiques pertinents.

Per seguir practicant en línia, la Joana i la Clara comparteixen els materials fets servir avui:  

– conte dels bolets: https://es2.slideshare.net/marblocs/conte-els-bolets-shan-enfadat

– la faldilla del mic: https://www.ccma.cat/tv3/super3/mic/la-faldilla-de-la-castanyera/video/6065605/

– joc del cabàs: http://www.petitaxarxa.cat/castanyada/

– conte castanyera power point: https://es.slideshare.net/_Lila_/conte-la-castanyera-14892390)

– joc què en saps de: http://www.petitaxarxa.cat/games_swf/queensapsde/castanyada/

– cançó Pot petit: https://www.youtube.com/watch?v=-pgXeCFH6Rw&ab_channel=ElPotPetit

(Informa: Natàlia Soler)

Una resposta a «Casalet virtual (2) La rumba de les castanyes»

Els comentaris estan tancats.